zondag 18 januari 2015

aankoop van een strada ... "een veredelde badkuip" volgens de collega's op het werk...

Na veel wikken en wegen besloot ik in december om een strada aan te schaffen.
Ik was 8 jaar lang een fervent mountainbiker en vorig jaar kocht ik een furai.Met deze ligfiets reed ik in 2014 een 7000 km.Ondanks dat liggen een heel fijn gevoel heeft , is er niks aan als het regent en koud is.Zeker als je last heb van ondraaglijke koude voeten en handen...

Begin december '14 kocht ik strada 135 over van iemand die er amper 30 km mee had gereden... tijdens een feestje was de man iets te wild gaan dansen en hij hield er een rugletsel aan over...
Voordien werd de strada gebruikt door velomobiel.nl als testmobiel .
Op 13 december gingen we hem ophalen in Gelderland , een eind over Arnhem.De dag voordien had ik de aanhangwagen voorzien van 3 rails ,om de strada vast te zetten .






Na een fijne testrit, werd alles netjes vast gezet en de terugweg werd aangevat.





De dag nadien ging ik toeren in de streek van Ieper - Menen. Wat een heerlijke machine !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten